Nödslakt tack!

Skicka mig på slakt, jag är fet som en kossa idag. Ni vet en sån där biffras vars ända uppgift i livet är att äta sig fetare och fetare till slaktbilen kommer en vacker dag och gör slut på frossriet med en bultpistol rakt in i hjärnan. Vilken befrielse.

Tänker inte lista allt jag frossat idag, det räcker med att säga att det inte är gräs och hö som jag ätit utan betydligt kaloririkare föremål. Ingen idsling har förekommit heller utan allt ligger kvar i magen och äcklar sig. Förmår mig inte att förtvivlat böja mig över toalettstolen för säkert tusende gången. Det är bara en tillfällig lösning, jag behöver något långsiktigt. Det är antingen det eller en bultpistol som jag har att vänta.

Kommentarer
Postat av: Jessica

Huuu, jag känner mig likadan. Efter gårdagens feast är det barbavit som kommer vara med på skolfotot.



Ingenting att äta eller dricka innan fotot är taget! Jag kan fan inte vara STÖRRE än såhär

2008-09-18 @ 07:26:13
URL: http://slimpossible.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0