Recap

Åkte direkt till pojken efter skolan igår, det var därför det inte blev något mer dagens. Blev korvstoganoff till middag med grekisk sallad, helt okej med tanke på att jag avstod från fikabröd och godsaker efter maten, ett minus dock för att träningen uteblev...eller ja, riktig träning i alla fall...

Idag har dessvärre gott käpprätt åt helvete. Började dagen med en lösviktsgodispåse (fråga inte varför) och sen efter lunchen kilade vi in på Dagslivs och fyndade naturgodis för 9.90. Efter att det var uppätet åkte jag hem och spydde lite grann men när jag ska hämta mer toapapper i kökslådan får jag syn på en limpa rostbröd som jag bara måste ha. Inte en, inte två utan åtta skivor bröd med ost, salami, sallad och gurka proppar jag i mig. Sen gick jag och spydde mig 2 kilo lättare. Det är ju sinnessjukt.

Jag vägde mig innan toabesöket och till min fasa stannar siffrorna inte förens 56.2 blinkar i ansiktet på mig. Men efteråt stannade jag på 54.3 så jag antar att jag fick upp det mesta. Är faktiskt lite omskakad över hur mycket mat jag kan proppa i mig och sen spy upp. Mättnadskänslor existerar inte i min värld. Inte hunger heller dirket...det är mera ett konstant sug efter godsaker och när jag äter riktig och bra mat är det mest för att jag tvingar mig eller tror att det är nödvändigt, inte så mycket för att jag är hungrig. Jag inser att det inte är särskilt sunt.

Nu ska jag nog ut en vända i pissregnet, har ingen lust och egentligen ingen tid heller men demonerna inom skriker att jag minsann borde röra på fläsket. Så jag gör väl som jag blir tillsagd. Det blir oftast så. Jävla toffel jag är.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0