Sunny day

Otroligt fin höstdag, promenerade från fridhemsplan in till city idag. Stockholm är så vackert (trots alla vägarbeten)

Fick en fråga om varför jag låg på sjukhus, men det håller jag helst för mig själv. Kan bara säga att det skrämde mig rejält att ligga där med dropp och inte nog med ork att ens läsa en tidining. Jag vill inte att det ska gå så långt.

Goda nyheter! Jag var hos tandläkaren och mina tänder var hela och rena. Var orolig att jag skulle ha frätningsskador eller något annat hemskt så som jag hållt på...men icke! Dessutom har jag köpt en ursnygg klänning i stl 34 som jag ska ha på en kompis 20-års fest

Dåliga nyheter! Sprang runt på stan efter ett par ridispirerade byxor som bara fanns i stl 38 som lägst, så jävla surt att det inte finns rätt storlek när man kämpat efter att komma i 36:or. Ligger lååååångt efter tidsplaneringen i skolan. Hjälp, kommer jag fixa tentan?

Kommentarer
Postat av: pam

:D:D ÅH fan vad nice! Det är på det hotellet vi ska bo. ^^ Kleopatra. Kommer nog bli bäst!

Kramar

2008-09-25 @ 18:40:51
URL: http://itspam.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0