56.6

Sjukt besviken på mig själv och att jag sabbade veckomålet på 55 kilo, jag hade lätt kunnat klarat av det om jag inte hetsat och haft en bättre hals så det hade vart möjligt att få upp skiten utan att det blir ett rött niagarafall på köpet.

Dagen har väl inte varit någon höjadare. Jag har ätit massor med lamkött i brunsås, ätit brie ost och druckit latte. Tjock, tjock, tjock.

Men jag ger aldrig upp! Jag ger mig fan på att jag väger 55 blankt till onsdag morgon, och sen är det bara sikta in sig på nästa måndags målvikt; 54 kilo. Känns länge sedan jag var ner på den vikten, då kan jag äntligen ha min 26:or utan att jag dör av "muffintop- ångest"!

Det är bland mina största motivationer, att kunna ha fina kläder på sig - som sitter snyggt! Pepp, pepp, pepp!

Kommentarer
Postat av: Anonym

hur länge har du försökt gå ner under 55 kg?

2009-01-27 @ 12:35:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0