7 weeks, 7 kilos

Förra helgen var jag verkligen ner i skiten, 59 massiva kilon slängde vågen i ansiktet på mig. Nu jävlar ska det bli ordning på torpet, ett kilo i veckan är inget extremt, det klarar t.o.m. jag. Är GRYMT motiverad, nu jävlar!

v. 1 Måndag 19/1 - 56 kilo

v. 2 Måndag 26/1 - 55 kilo

v. 3 Måndag 2/2 - 54 kilo

v. 4 Måndag 9/2 - 53 kilo

v. 5 Måndag 16/2 - 52 kilo

v. 6 Måndag 23/2 - 51 kilo

v. 7 MÅNDAG 2/3 - 50 KILO

GYLLENE REGELN
Ingen alkohol

BELÖNINGAR
56 kilo - Hatar mig själv lite mindre
54 kilo - Hatar mig själv ännu lite mindre
52 kilo - Sitta smink/hårmodell         
50 kilo - OK med mig själv?


Så ser det ut alltså. Jag är en sämst på att loosa vikt (eftersom jag är fetto) så jag tar gärna emot kommentarer och tips...anything really. Roligast skulle vara om någon joinade mig så man kan byta tankar, peppa varandra o.s.v. Någon intresserad?


Kommentarer
Postat av: Anonym

jag är intresserad!

det känns som att jag inte har gått ner något alls på hur länge som helst. så nu behövs nya tag. och det är alltid bäst om man kan peppa varandra=D

är du på?

2009-01-18 @ 19:03:08
URL: http://gba.blogg.se/
Postat av: sara

hur lång är du?

vad gör dig motiverad? behöver oxå tips och sånt.

2009-01-18 @ 20:19:53
Postat av: Sarah

När du har gått ned de där kilona kommer din ätstörning fortfarande vara kvar vilket jag tror att du själv är medveten om. Är det inte bättre att du söker hjälp och lyckas få ett mer "normalt" förhållningssätt till mat?

2009-01-20 @ 16:18:51
Postat av: Anonym

Jag tycker du borde ta tag i din inställning till dig själv. Det du håller på med är farligt. Du är som du är lär dig gilla det istället! Folk kommer inte tycka bättre om dig bara för att du är några kilo lättare.

/ Tjock och lycklig

2009-01-26 @ 14:34:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0