Bit i det sura äpplet

Så tentan gick åt helvete, chansade på mer än hälften av frågorna och skrev ihop nått skit med fina formuleringar som de köper om jag har tur. Vart rejält försenad till jobbet, sällskapet skulle precis gå. Känner mig som en överflödig idiot där just nu eftersom jag inte kan något och ställer massa dumma frågor men jag hoppas att det ger sig. Tror ändå att det kan vara något för mig. Jag behöver det.

Så nu till dagens problem. Åt äpple och youghurt till frukost, sen fick jag hjärnsläpp och köpte lösgodis som jag stoppade in mig på tvärbanan. Efter att de sista godisarna slunkit ner började jag må lite småilla. Illamåendet höll i sig på jobbet och när jag påväg hem fick jag kvälvningar och uppstötningar. Så in i heeelvete äckligt. Rejäl spysmak var det, surt och jävligt. De där godisarna hade legat och mojsat till sig i magen ett par timmar och nu ville de upp. Jag har haft äckeluppstötningar ända sedan dess. Kan inte dricka och ej mindre äta något för då får jag rejäla uppstötningar, kan inte kontrollera dem.

Jag har aldrig fått såhär förut, men jag misstänker att det beror på godiset. Jag har inte ätit lösgodis och behållit det på hur länge som helst så kroppen är väl inte van antar jag. Åt inte ens särsklit mycket, ca 3 hg och det är ingenting jämfört med vad jag sätter i mig under en hets.

Varför dessa uppstötningar!?
Någon som varit med om något liknande, vad gör man åt det?

Usch, nu kom det upp lite igen....BLÄ!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0