Red fingers

Jag måste seriöst vara den största idioten någonsin, eller bara ha en dödslängtan. Trots att jag tidigare blödde från halsen  värmer jag en tallrik fylld med helgens potatisgratäng, rostbiff och gräddsås och gör iordning världens berg av glass, persikor och nötter.

Det gör t.o.m ont när jag sväljer men inte slutar jag för det. Kan inte minnas att jag någonsin avbrutit en hets, brukar oftast bli så att jag får kvälvningar och magknip innan jag inser att det är fullt i fabriken. Jag rullar iväg till toaletten men samtidigt som jag sätter fingrarna i halsen inser jag att detta inte kommer gå. Jag går tillbaka på rummet, arg, förtvivlad och besviken på mig själv. Hur tänker jag egentligen?

Sen börjar paniken sprida sig...fan vad magen ser ut, och ont gör det! Jag kan inte ha kvar maten, den måste upp! Så med hjälp av min tungskrapa försöker jag få upp skiten, tror aldrig det har gjort så ont någon gång. Min gula tungskrapa blir snabbt röd, jag hostar och har mig men det kommer inte upp särskilt mycket. FUCK!

Den senaste timmen har varit ett helvete. Har stirrat på min äckliga kropp och spottat blod om vartannat. Min hals är TOTALSABBAD.

Så nu är det färdigspytt på ett tag, får verkligen passa mig för vad jag äter. Just nu känns det som om jag aldrig kan låta något åka ner där igen, då dör jag av smärta. Kanske något possitivt. Jag förtjänar inte att äta.

Kommentarer
Postat av: Tant Malin

Usch vad det låter hemskt att det gör så ont i halsen! Stackars dig! Hoppas det kan stoppa dig från att kräkas mera.......



Har du försökt få hjälp för din ÄS?



2009-01-20 @ 14:59:51
URL: http://tretusenggr.blogg.se/
Postat av: brody

jag gillar din blogg, har den bland mina favoriter. =)

2009-01-20 @ 15:28:04
URL: http://brody.bloggagratis.se
Postat av: Anonym

Alvarligt, jag sitter och lipar nu. Jag har själv varit nere i den här skiten men är nu "friskförklarad". Ingen människa förtjänar det där helvetet! Du förtjänar så mycket bättre. Det finns hjälp att få. Det finns en möjlighet att få slut på allt som har med ätstörningar att göra. Har följt din blogg länge och jag blir bara så ledsen....

2009-01-20 @ 16:26:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0