Fattar de ingenting!

AAAARHG! Jag blir så arg och ledsen på människor som är för korkade för deras eget bästa. Mamma blir upprörd för att jag inte äter upp allt när vi åt söndagsmiddag och börjar tjafsa med mig. Hur i helvete ska jag kunna äta när jag bara vill gråta och kasta den där äckliga biffen som ligger på tallriken och vill göra mig tjock åt helvet. Jag vill aldrig någonsin mer äta! Hon blir förargad för att jag undviker att äta med dem, äter på konstiga tider (mitt i natten) och att jag äter "okontrollerat". Hon tycker att jag borde "anpassa mina mat-tider och vanor till resten av familjen".

Jaha, det tycker du. Jag kan inte kontrollera mig själv eller min relation till mat. Jag har Bulimi och det är en fucking sjukdom ville jag skrika åt henne. Fattar de ingenting eller, detta är inte normalt beteende, gör något istället för att klanka ner på mig och håna mig att jag minsan kan trycka i mig en hel pralinask på en kväll. Fan ta dem! De kommer aldrig förstå, jag kan aldrig någonsin anförtro mig om detta till henne, hon skulle skratta mig rakt i ansiktet och säga åt mig att det bara är att sluta äta onyttigheter....


Jag hatar dem, jag hatar mat. Jag hatar mig själv.


Kommentarer
Postat av: Carro

åh, det är samma för mig!

Min mamma tjatar verkligen ALLTID på mig att jag ska äta den och den maten, när jag vägrar så säger hon "en hel pepparkaksburk/chokladask/chipspåse kan du äta, men inte vanlig mat"

Jag hatar det.

2009-01-06 @ 18:11:06
URL: http://worldwarme.blogg.se/
Postat av: Carro

Jaaaa, låt oss vara liksom ;<



Jag är 164 cm, du då? (:

2009-01-06 @ 19:33:47
URL: http://worldwarme.blogg.se/
Postat av: Joanna

svar: jamen precis. ALLA ideal sätter krav, vad de än handlar om.



jag måste ha lösenord på min blogg ett tag, tills jag bestämt mig för en ny lösning. om du vill mig nått lr vill veta hur jag tänkt göra sen så kan du mejla mig.

kramkram.

2009-01-06 @ 22:57:46
URL: http://lifeasjoanna.blogg.se/
Postat av: Carro

tack så mycket! :)



Hur har din kväll varit?

2009-01-07 @ 00:36:30
URL: http://worldwarme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0