Fredag

Okej, så gårdagskvällen gick bra ändå. Ringde pojken, han kom över och höll mig sällskap och på "säker-hets"  avstånd från köket. Annars hade jag fortare än kvickt varit nere med händerna i chokladen, det kan jag nästan svära på.

Så otroligt skönt att slippa ännu en natt smygandes runt i köket och vänta tills snarkningarna börjar höras innan jag går till toaletten. Jag känner mig så smutsig och värdelös då, ett ärkesvin som bara proppar i sig mat utan tanke på konsekvenserna. Dessutom är inte halsen riktigt läkt än så det var bra att jag avstod, har hostat blod ett par dagar nu.

Vägde mig imorse och jag har ett halvt kilo att gå ner tills på måndag, det ska jag minsann klara av! Även om helger kan vara jävligt svåra och jobbiga att komma igenom....

Glöm inte vad vi kämpar för!

Kommentarer
Postat av: Anonym

helger ÄR jobbiga. Just nu sitter jag och får små-panik. För jag känner lukten av en (jättegod)kaka som mamma har bakat. Jag vill verkligen inte äta av den! Men det känns som att jag inte kommer ha styrkan att stå emot..



tack så mycket!

kramar

2009-01-24 @ 10:34:08
URL: http://gba.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0