No ending

Så hilma skönt, igår hade jag min första hets/spy-fria dag på över två veckor. Men så ledsen jag blev när jag såg till min förtvivlan att vågen bara visade minus 1 hg trots 1,5 timmes promenad och te, cola zero, grönsaker och dipp som enda intag.

Jävla liv, aldrig kan man få vara lite glad och aldrig kommer jag bli smal. I alla fall inte i den här takten, minus 1 hg är ju ett skämt. Ett slag i ansiktet. Tack så jävla mycket. Så efter skolan köper jag hetsmat (vilket jag lovat mig själv dyrt och heligt att inte slänga bort pengar på) Biskvier bland annat. Det måste vara bland det godaste bakverk som någonsin gjorts.

Ner åkte också tre burritos á la Lisa = tacoköttfärs, gräddfil och en massa ost i  tortillas. Varför bry sig om grönsakerna när skiten ändå ska upp igen liksom...Efterätten blev två tallrikar med glass, grädde och hallonsylt. Spydde floder. Sen gjorde jag en sats cocosbollar och åt smeten som sen även den fick hamna i en brun smet på det vita proslinet. Äckligt.

Jag grät mycket mellan vändorna till toaletten. Hatar vad jag gör mot mig själv, misshandlar mig själv innifrån. Fan...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0