Olägligt

Precis när jag är inne på mina sista två mackor, magen sprängfylld av glass, mackaroner och ost kommer min mammas kille inklivande genom dörren. Han skyndade sig hit för att se en repris på TV. Kom igen liksom, låt mig spy ifred!

Så nu sitter jag här och funderar på hur jag ska göra. Är det bättre att dra igång duschen och spy på toa eller spy i mitt rum med hög musik på? Vilket hörs minst? För spy MÅSTE jag göra, mår så jävla illa....

Fan ta honom, jag skulle ju få vara själv idag!

Kommentarer
Postat av: Jessica

Oooh, det däör har jag också råkat utför. Snacka om jobbigt.

Men du, efter vad jag förstått så kan du inte vara särskilt stor alls.

Och 1.5 kilo hets försvinner ändå på bara ett par dagar.

Låt inte maten förstöra helgen för dig nu.

Ha det så bra

2009-01-09 @ 21:33:57
URL: http://slimpossible.blogg.se/
Postat av: Ellen

Åh jag hatar när det händer! Man tror man är själv och är precis till att gå på toa och spy då någon kommer hem.

Mitt tips är duschen.. säg att du ska ta en dusch bara. Det hörs iaf minst. Men en nackdel är att det blir lätt stopp i duschavloppet. Därför är toan egentligen bäst.

Jag har aldrig behövt spy på mitt rum men om jag verkligen var tvungen till det så skulle jag göra det.

Ta hand om dig!

2009-01-11 @ 01:44:52
URL: http://ellensize.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0