Om jag hade en pistol brevid mig nu hade jag säkert användt den.

Varför in i helvete ska han vara här! Jag kan inte spy ordentligt! Det hörs! Vad som än händer får det inte höras, vore ett helvete om han började misstänka något och sa till mamma.

Ställde mig på vågen och dog inombords. 1,5 kilo mer än i morse! ETT OCH ETT HALVT KILO. Och det trots utebliven frukost, morgonpromenad och tabletter. Kontrollvägde mig fyra gånger innan jag brast ut i gråt och la mig i en boll på det kalla badrumsgolvet. Nu är måttet rågat.

JAG ORKAR INTE MER! Min hals blöder, mitt hår är kletigt av spya och fingrarna är snustorra och nariga. Men värsta av allt är att jag är tjockare än någonsin och inte orkar göra nått åt det. Nu ger jag upp. Jag vill bara dö....


Kommentarer
Postat av: Tant Malin

Men lilla gumman, man KAN inte gå upp om man inte äter! Det enda som kan hända är att kroppen binder vätska. Ta det lugnt! Ta ett djupt andetag, VÄG DIG INTE! Gå ut och gå en promenad istället, skingra tankarna!



Sköt om dig!

2009-01-09 @ 15:05:40
URL: http://tretusenggr.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0