Snälla, ge mig en ljusglimt

Helvete! Jag förstörde nyss hela dagen med att köpa 200 g choklad och skyffla i mig dem tillsammans med fyra rostade ostmackor och glass. Hur i helvete svårt ska det vara att låta bli? Jag blir så trött på mig själv....Ångesten och paniken sprider sig i kroppen när man sitter på badrumsgolvet helt utom sig för att skiten inte går att få upp hur jag än river och gräver långt ner i halsen. Fy fan så tragiskt. Jag som hade klarat dagen med ett ägg, en apelsin och en kopp te dittills.

Men anyway, just another day in paradise right? Ska inte klaga på mitt liv, jag har ju en varm säng att krypa ner i at the end of the day.

Imorgon ska jag på en viktig jobbintervju och redan nu skakar händerna och tankarna virlar på hur det kommer vara där och hur mötet går. Det gäller ett jobb som värdinna på ett eventföretag och jag vill SÅ GÄRNA ha det! Funkar bra med mina studier eftersom tjänsten avser tider på kvällar och helger. Jag skulle bli överlycklig om jag fick jobbet, inte minst för att det klirrar lite extra i kassan men även för att de skulle tycka att jag dög åt något. Att de ville ha mig. Tänk att få känna sig uppskattad och göra någon glad. Jag vill känna mig behövd!

Kommentarer
Postat av: Anonym

åh tack så mycket=D sånt där är alltid kul att höra!

Självklart får du länka mig:)

2009-01-04 @ 21:09:33
URL: http://gonnabeanonymous.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0