Tjockångest...

....är tydligen ett nytt ord som ska tas med i svenska akademins ordlista i år. What took you so long! Precis den tjänsan har varit mer eller mindre daglig i flera år nu. Och jag kan lova att jag inte är den första eller enda som känner precis så. Särsklit nu när jag ska på intervju, beslutsångest big time! Kör på något svart, brukar oftast funka.

Men usch att jag inte kommer i mina 26:or längre, vill bara lägga mig ner och dö! Jag har blivit så jävla tjock nu under vintern, vill bara att eländet ska ta slut så jag tar mig själv i kragen och gå ner de där förbaskade 10 kilona. Usch!


This is me right now...

Kommentarer
Postat av: Anonym

min blogg finns inte längre, blogg.se kontaktade mig och jag blev tvungen att ta bort den osv. Men jag kommer snart att skapa en ny ;)

2009-01-05 @ 14:09:04
URL: http://gonnabeanonymous.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0