Vecka 1

Härlig start a lá hetsdrottningen. Inser att jag kommer komma försent till föreläsningen så jag gör en sats chokladpudding och äter den tillsammans med en tallrik glass och inlagda persikor. Känner att jag får plats med lite till så det blir 5 rostmackor med smör och skinka innan jag besöker toaletten.

Men tji fick jag, ingetning kommer upp och det slutar med att jag i desperation river upp halsen så jag börjar hosta upp blod istället. Bra start...

Men jag ska fan inte ge upp, ska träna som en tok för att nå mitt mål. Jag ser mig själv på en strand till sommarn, smal och skrattandes. Jag ser en rakryggad ung kvinna som lyckas med det hon tar sig för. Jag ser en hoppfull framtid.

Sara undrade hur lång jag var, ca 169 cm.

Startvikt: 56 kilo
Veckans målvikt: 55 kilo.


Kommentarer
Postat av: Anonym

vilket sjukt sammanträffande. jag har också tabbat mig redan! Jag kände mig HELT misslyckad, att fucka up direkt. Men jag känner sammma som dig, motivationen är inte förändrad:)

Veckans målvikt är att väga 56, för jag tror att jag väger 57 just nu.

stay strong!<3

2009-01-19 @ 18:01:57
URL: http://gba.blogg.se/
Postat av: sara

sara tackar för svaret, lycka till. och man kan om man vill! (försöker intyga mig själv det oxå)

2009-01-19 @ 18:11:26
URL: http://fightstar.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0