Yes, we can!

Okej, så fortfarande inte nere på 55 kilo, men kanske imorgon om jag har lite flyt...Vilket jag verkar ha nu! Känner mig pepp, den här sommarn kommer förhoppningsvis bli helt grym och jag längtar så mycket! Jag ska glida runt med kompisarna i mina chinos, sitta på uteserveringar och snacka skit och bara njuta av livet.

London is a must. Tänker åka dit till midsommar, insupa den härliga atmosfären och dingla med fötterna nere vid themsen med en iskall frappe i handen. Ibland blir jag så tyglad av hela "vikt-grejen" att jag glömmer av att leva och se fram emot morgondagen. Jag har allt i världen att leva för, så vad väntar jag på?!

Förra året hade jag 18 kilo att loosa, i år ungefär 5. Vilket betyder att jag förhoppningsvis inte behöver spendera hela våren med att springa runt Stockholm och leva på Cola light. När jag är nere på 50 ska jag fan se till att njuta av livet, och särskilt sommaren. Can't wait!



Mysiga Richmond ett sen junikväll

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0