Jag vill bara gråta

Jag hatar det här livet! HATAR HATAR HATAR

Idag har jag ätit både frukost, lunch, middag och kvällsmål som man "ska". Vem vad får man då? Jo en fet viktuppgång på 1.5 kilo! Rätt åt mig som är så naiv och tror på att man inte blir tjock av att äta "riktig" mat.

Hur jag än gör blir det fel! Jag orkar inte kämpa mer, det tjänar ändå inget till.

Och det värsta är nog att jag sitter här och gråter över hur jag ser ut medans jag istället borde vara med min pojkvän och fira vår 2 års dag. Tänk att han orkat med mig i två år! Men istället avböjde jag och sa att jag behövde plugga när sanningen egentligen är att jag inte vill visa mig för honom för att jag är så jävla äkligt tjock. Och tjockare blir jag!

Jag önskar utav hela mitt hjärta att jag inte kunde äta mista lilla matbit mer till jag blev lika liten som jag känner mig innobords. Då skulle jag inte heller behöva låtsas som om allting är bra längre. Jag orkar verkligen inte leva såhär.

Nu ska jag gå in på toaletten, släcka lampan och spy upp fiskbullarna och youghurten som förstör mitt liv.


Kommentarer
Postat av: Ellensize

jag vet hur det känns. hade uppskattat om du skrev oftare. JAg följer din blogg=)

Hoppas du mår bättre

2009-05-22 @ 22:13:16
Postat av: Nikki

Vågen är inte att lite på!!

Den diffar allt för mycke och mängden mat och vätska i både tarmar och mage spelar in allt för mycke!

Bättre mäta, det 'r där resultaten syns(!!) ...om du vill fortsätta låta ÄSen ta upp din tid & ditt liv...



//Nikki

2009-05-26 @ 19:22:25
URL: http://bonies.blogg.se/
Postat av: Yumi

hej, om du följde min blogg innan så ville jag bara meddela att jag har en ny!

2009-07-27 @ 16:16:15
URL: http://inspirasian.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0