Bit ihop - bokstavligt talat.

Fy fan vad jag måde piss imorse, hela natten förstördes av barnaskrik och när klockan slog åtta hade jag sovit max 2 timmar. När man äter mindre så behöver man verkligen sin sömn, det kan jag lova er! På darriga ben gick jag till jobbet och huvudet var inte alls med, kände mig som en blandning av förståndshandikappad/bakis. För illamående var jag också, usch. Funderade på att ta mig "riktig" frukost för att kicka igång mig själv men efter andra klunken juice bestämde jag mig för att det inte var någon bra idé. Det skulle inte stannat i magen i alla fall, så spyfärdig kände jag mig.

Nej, jag bet ihop istället och tänkte att det går till sig, bara man kommer igång. Så med hjälp av mina underbara koffeintabletter (it's the best!) och envishet så har jag klarat mig tills nu på en cola light och apelsinjucie. Känns skönt, och hungrig har jag inte varit heller.

Åkte på ett ärende precis och fick pengar för att ta en taxi hem. Tack, men nej tack! När det bara är en halvtimmes promenad hem och strålande solsken så går jag mycket hellre. Behöver verkligen motionen. Dessutom finns så mycket bättre saker man kan lägga pengarna på än en taxiresa, don't you think?

Kommentarer
Postat av: anaprincess

Ikväll kommer det att finnas ett nytt bra recept på min blogg :)

2008-05-07 @ 17:24:54
URL: http://anaprincess.blogg.se
Postat av: Anonym

hur mycket kan man gå ner på 1 vecka? om man äter 500 kcl/dag och inte tränar`?

2008-05-07 @ 19:43:01
Postat av: Lisa

Jag är ingen hejare på att räkna ut sånt men 2-3 kg är inte orealistiskt. De beror iof på hur mycket du har att "ta av" från början och din egna ämnesomsättning. Lycka till!

2008-05-07 @ 20:29:53
URL: http://strawberrycheeks.blogg.se
Postat av: Maja

Skit bra kämpat tjejen! Det kan ju bli så när man sovit för lite, man är inte hungrig utan mer sugen. Och då kan man ju lika bra skippa maten ;)

Stay strong!

2008-05-07 @ 22:45:04
URL: http://twoin0ne.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0